Trips With Kids

pole namiotowe

Bornholm na rowerach z dziećmi – Dzień 5

Piątego dnia naszej rowerowej wyprawy z dziećmi na Bornholm przejechaliśmy wgłąb wyspy w okolice miasta Aakirkeby. Noc spędziliśmy na kempingu w Dueodde. Spaliśmy zaraz przy wydmach. Mieliśmy na prawdę świetną lokalizację na namiot – mieliśmy widok na morze. Po śniadaniu spakowaliśmy się…

Pochylnia Buczyniec

Na nocleg zatrzymaliśmy się nieopodal Pochylni Buczyniec. Jest tam nowiutkie pole namiotowe, które powstało przy okazji rewitalizacji obiektu w ramach dotacji Unijnej. Przebudowa miała miejsce w latach 2011 – 2015. Trafiliśmy więc zaraz po remoncie. Pochylnia została oddana do użytku…

Jutlandia Wschodnia

Dzień 5 naszej letniej wyprawy rozpoczęliśmy od placu zabaw na kempingu w Skagen. Dzieci nie odpuszczą każdej okazji do zabawy. Przed nami kolejny odcinek drogi – Jutlandia Wschodnia – dziś jedziemy półwyspem na południe. Po śniadanku ruszyliśmy do położonego na…

Jutlandia Zachodnia

Z samego rana we wtorek (5.08.2014) ruszyliśmy z kempingu w Randbøl w kierunku zachodniego wybrzeża Danii – ten rejon to Jutlandia Zachodnia. Jest to najrzadziej zaludniony rejon Danii. Znajduje się tam bardzo ciekawa rzeźba terenu – mierzeja między fiordem Ringkøbing…

Randbøldal Camping

W wiosce Randbøl położony jest kemping Randbøldal Camping, na którym spędziliśmy łącznie trzy noce. Pierwsza – z soboty na niedzielę – zaraz po przyjeździe. W sobotę dotarliśmy dość późno (za sprawą niespodziewanego wydłużenia trasy przez festiwal w Schleswig). Sobota więc w…