Trips With Kids

edukacja

Rodzinna niedziela w Muzeum Początków Państwa Polskiego

Zaciekawieni ofertą Muzeum Początków Państwa Polskiego skierowaną do rodzin postanowiliśmy wybrać się na wycieczkę do Gniezna. Muzeum Początków Państwa Polskiego Na kilka minut przed godziną 11:00 w niedzielny poranek w holu budynku muzeum zebrała się spora grupka dzieci z rodzicami.…

Krzemionki Opatowskie

Pojechaliśmy odwiedzić Muzeum Archeologiczne i Rezerwat Przyrody „Krzemionki Opatowskie”. Pogoda nie dopisywała, padał deszcz, ale się tym nie zraziliśmy. Wybieramy się do Ostrowca Świętokrzyskiego na obiad, może pogoda się trochę unormuje. Niestety nic z tego – pada co chwilę. Mówi…

Roztoczański Park Narodowy

Na noc zatrzymaliśmy się w otulinie Roztoczańskiego Parku Narodowego, w miejscowości Zwierzyniec. To mała miejscowość, pośrodku której znajduje się zabytkowy kościół na wyspie. Kemping Echo Nasz namiot rozbiliśmy na kempingu Echo. Dotarliśmy na miejsce wczesnym wieczorem. Kemping ładny, z budynkami…

Pomnik chrząszcza – Szczebrzeszyn

Po drodze z Zamościa do Zwierzyńca przejechaliśmy przez miejscowość Szczebrzeszyn, która znana jest z wiersza Jana Brzechwy o Chrząszczu. Na rynku, przed ratuszem, znaleźliśmy pomnik chrząszcza. Przypominał trochę świerszcza. I.. koniecznie chcieliśmy zrobić sobie z nim selfie 🙂 Pomnik chrząszcza…

Wilczy Szaniec

Na Wilczy Szaniec wybrać się chcieliśmy już dawno, ale jakoś nigdy okazji nie było. Planując letnią wakacyjną wyprawę do Polski Wschodniej postanowiliśmy nadrobić zaległości  i po drodze odwiedzić Wilczy Szaniec. Lubimy fortyfikacje, o czym pewnie już wiecie z poprzednich wpisów. Wilczy…

Deli Park

Sobotnie popołudnie spędziliśmy w DELI Parku – rodzinnym parku edukacyjno-rozrywkowym. To park położony na obrzeżach Wielkopolskiego Parku Narodowego nieopodal restauracji Delicjusz, przy drodze krajowej nr 5 między Stęszewem, a Poznaniem. W parku znajduje się wiele atrakcji dla najmłodszych. Wśród roślinności…