Trips With Kids

Randbøldal Camping

W wiosce Randbøl położony jest kemping Randbøldal Camping, na którym spędziliśmy łącznie trzy noce.

Pierwsza – z soboty na niedzielę – zaraz po przyjeździe. W sobotę dotarliśmy dość późno (za sprawą niespodziewanego wydłużenia trasy przez festiwal w Schleswig). Sobota więc w zasadzie nie zostawiła wiele możliwości na zapoznanie się z tym miejscem. Rozstawiliśmy namiot i poszliśmy spać. Następnego ranka ujrzeliśmy cały obiekt.

Niedzielę spędziliśmy częściowo na kempingu, częściowo odwiedzając pobliską miejscowość Vejle. Plan był taki, by zaklimatyzować się w Danii, odpocząć po trasie i przed poniedziałkowymi atrakcjami. Na kolejny dzień bowiem zaplanowaliśmy wyprawę do oddalonego o 15km Legolandu. Specjalnie nie w weekend by uniknąć tłumu odwiedzających.

Udogodnienia

Położony w przepięknej okolicy, otoczony lasami kemping zaskoczył nas ilością atrakcji jakie oferował.Wśród tych udogodnień wyróżniliśmy:

• kuchnia z kuchenką gazową umożliwiający samodzielne przygotowanie posiłków,

• sanitariaty, prysznice (w cenie noclegu)

• plac zabaw dla dzieci z trampoliną, zjazdem rolkowym

• basen (a właściwie jeziorko) o powierzchni 5000m2 z dwiema zjeżdżalniami (w tym jedna o długości 60m i wysokości 6m)

• prąd na polu namiotowym

Zjazd rolkowy – atrakcja dla dzieci znajdująca się na placu zabaw. Czegoś takiego nigdy dotąd nie spotkaliśmy. Zastosowano tu jakby taśmę z sortowni paczek na poczcie, po której dzieci mogły zjeżdżać na gumowych wycieraczkach (a także i bez).

Z resztą najlepiej zobrazuje to filmik:

Pole namiotowe w zupełności spełniało nasze oczekiwania. Było ładnie utrzymane, z odpowiednią ilością miejsca na namiot i auto. Część terenu zajęta była przez kampery, cześć przez namioty. Było bardzo spokojnie. Kemping ten wydaje się nam być idealną bazą wypadową przy wyprawie do Legolandu. Warto też wspomnieć, że na kempingu można formalności załatwiać w języku polskim.

Biwakowaliśmy w taki sposób, że wszystkie rzeczy trzymaliśmy w samochodzie poza namiotem, lodówką turystyczną i śpiworami. Było to wygodne rozwiązanie przy założeniu częstej zmiany miejsc noclegowych. Nie trzeba było wiele wypakowywać za każdym razem z auta i wszystko było łatwo osiągalne.

autoOkolica zachęciła do treningu biegowego i skorzystania z okolicznych szlaków pieszych. W ten sposób mogłem przekonać się, że leśny teren wokół bazy jest naprawdę górzysty. Są fajne tereny dla biegaczy.

W poniedziałek rano szybko spakowaliśmy się do auta i na cały dzień wybyliśmy z kempingu do Legolandu. Wieczorem obiadokolacja i we wtorek rano dalej w drogę zwiedzać Danię.

ZAREZERWUJ POBYT

• Przemek

Witam, czy rezerwował Pan wcześniej miejsce na tym polu namiotowym? Jestem ciekaw, czy można w szczycie sezonu przyjechać tam bez rezerwacji. Pozdrawiam.

• twk

Pojechaliśmy w szczycie sezonu bez rezerwacji. Miejsce było. Dania ma tak gęstą sieć campingów, że w przypadku braku miejsca w tym campingu w sąsiedztwie mamy dostępnych kilka innych o identycznym standardzie.

Oczywiście, by być pewnym można dokonać rezerwacji. Na pewno warto rezerwować wizytę wcześniej jeśli chcemy skorzystać z domków. W przypadku spania pod namiotem nie spotkaliśmy się jeszcze z odmową przyjęcia na camping

Samochód można w razie zajętości zostawić na zewnątrz, a miejsce na namiot zawsze się znajdzie.